Gaat mijn stiefzoon schakkelen?

Beste lezers: De aanval was zo groot dat ik het zelf prettig vond dat een rechter mijn veroordeelde in 14oo Euro. Hij dient namelijk koning (Beatrix) of Willem wie hij dekt is nu even onduidelijk?Onbegrijpelijk dat een rechter zoveel risico neemt terwijl hij is opgenomen? Zoals het vogeltje gebekt is zingt hij zijn lied.
Geduld is een schone zaak om bewijs boven tafel te krijgen , waar een school (directeur) nog even niet aan heeft gedaagd toen hij Journalist Politicus probeerde buiten spel te zetten..

roel320_w147_h180_bg

 

 

 

Weet u dat u de geschiedenis niet goed heeft begrepen waarom ik uw moest treffen? Er was een wrakingsmoment, houd u nou van grote letters of van kleine letters?

Moet het nog even terug luisteren?
Terwijl net dat document uw aangaf dat GROTE letters u wel HEERLIJK vond TOCH?

Vreemd dat u de kleine letters wel bevredigtint vond om tot een 1400 euro uitspraak komt.
Maar dat een voorzitter die een ruime uitspraak doet in de zin van de woord.. ook deze uitzending is vastgesteld, die het volgende vast stelt terwijl zij samen met uw een leuke lezing weg geeft? Hoe lang moet dit doorgaan tot er eindelijk eens wordt ingrepen een rechter die het Dossier niet leest een een rechter die niet op de hoogte is van de wet.

Vreemd steeds de zelfde rechter in mijn zaak en die van mijn zoon. Zijn er te kort aan rechters en griffiers of is het balletje,balletje ?

http://www.recht.nl/vakliteratuur/staatsrecht/aflevering/6892/bijblad-bij-de-industrile-eigendom-incl-online/2007/1/

Jurisprudentie – Merkenrecht
Titel Rechtbank Haarlem, 28-12-2005, 113583/HA ZA 05-779
Uitspraak Klik hier voor de volledige tekst van de uitspraak
Samenvatting (Euromedica / Merck) – Door Euromedica terecht gesteld dat verbeurde dwangsommen zin verjaard; echter, nu Euromeica een overeenkomst is aangegaan ter afwending van executoriale maatregelen door MSD heeft MSD o.g.v. de overeenkomst redelijkerwijs mogen verwachten dat Euromedica stilzwijgend afstand heeft gedaan van het recht van beroep op verjaring.
Samenvatting (Rechtspraak.nl) Euromedica en MSD zijn overeengekomen dat ter afwending van executiemaatregelen in verband met de inning van verbeurde dwangsommen, ten behoeve van MSD een bankgarantie wordt gesteld. Onder de bankgarantie zal worden uitgekeerd indien bij onherroepelijke uitspraak komt vast te staan dat Euromedica de dwangsommen daadwerkelijk verschuldigd is. De rechtbank is van oordeel dat MSD op grond van deze overeenkomst redelijkerwijs mocht verwachten dat Euromedica tot het moment dat bij onherroepelijke uitspraak komt vast te staan of de dwangsommen verschuldigd zijn, afstand heeft gedaan van het recht om een beroep te doen op verjaring van de dwangsommen.
Auteur(s) A.J. van der Meer, M. Middendorp, H. Oomen, M.P.J. Ruijpers, T.S. Röell, R.J. Vles, G. van der Wal
Pagina 68-71

Ja mensen toeval bestaat niet toch?

Even kijken of Ruimte begrip in het hogergeroep staande houd met de uitspraak waar van Rechtbank (Noord-Holland) die een ruimbegrip tot een veroordeling laat komen terwijl de advocaat volledig uit zijn slof schiet. En deze voor jou mijn excuus was oprecht toen je bij me ex achter mijn rug je probeerde te naaien van mijn zoon als rechercheur . Haal je smerige lag van je smoel die mijn zoon jou wel duidelijk maakte.. DOEI DOEI hoe voel je nu na zo gammel onderzoek. Mijn zoon zal je bevechten in het hoger beroep.. Wat is hier aan de hand met jou glimlach wel opgenomen met het slachtoffer.. Wat heb je met de daders gedaan die telkens in beeld kwamen zelfs met DNA.. Heb je die ook van mijn zoon gevonden.. Jammer dat ik je een hand heb geven hufter… Trek je conclusie je onderzoek wankelt aan alle kanten.. Wij hadden niks te verliezen en lieten jullie er bij met slachtoffer ook jou heb ik opgenomen ja TOCH, wat jij kan kunnen wij ook. Jou vraag aan mij wat voor vertrouwen heb jij in het OM ?

Beste kerel om niet je naam te noemen zal ik hier je even een koekje van eigen deeg geven jou maatjes die met het OM even de verklaring op elkaar afstellen of denk jij daar anders over?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21904056/__Weer_agent_beinvloed__.html

rechter 1

 

 

Een goed gesprek in Haarlem is nooit weg TOCH?

Jeugdgevangenis Hunenberg

Jeugdgevangenis Hunenberg

 

 

 

 

 

Ja je zal er maar onrecht in zitten, gaat de geschiedenis herhalen ?
Neem aan van niet.. Dus is er maar een keus Amsterdam die al in een eerdere stadium Haarlem de weg weest want een ruimbegrip is het zelfde als de uitspraken in Den Haag kies je voor het sociaal beleid of voor het kak beleid.. “Ik blijf een Amsterdammer mijn geboorte stad waar ik mijn hart heb aan verpand..

Reinier wil je even op de foto hoe een schakel school jou leven achter de rug van je ouders de boys en  http://www.onderwijsmaakjesamen.nl/magento/boys-and-girls.html

Maar daar weet de schakel directeur natuurlijk niks van JA TOCH.. Kost wel 1400 euro maar dan heb je ook wat ..

andré

 

 

 

Ik heb een verbod.. maar ben benieuwd of jij ook mijn stiefzoon gaat weigeren die voor mijn in de plaats gaat komen.. Je kent hem wel vast wel samen met zijn moeder.. Hij heeft nog wat schakel vragen voor jou. Toen was jij daar toch de man of niet of was ik een keer voor jan lul op gesprek? Reken maar maar maat 14 jaar zaaien is oogsten..

Hier worden geen kinderen behandeld.

Hier worden geen kinderen behandeld.

 

 

 

 

 

 

Ja hier zat ik en nu straks mijn broertje om mijn stiefvader kapot te maken.. Jij hebt lef heel veel lef mijn stiefvader word door elke instelling tegen gewerkt. Maar ik ken jou als chef van de schakelklas en jij neukt mijn stiefvader voor 1400 EURO wacht mijn schadeclaim af wat jullie hebben gedaan en mijn broer willen aansmeren…

312431_399260033491689_744067860_n

 

 

 

Mijn stiefvader komt op voor kinderen…. We zullen zien hoeveel email verkeer wij hebben over de school.. Hoe lang ga jij dit volhouden als we met de waarheid naar buiten komen.. Advies lees je dossier nu we Reinier hebben als getuigen….

http://www.onderwijsmaakjesamen.nl/magento/boys-and-girls.html

 

252365_110687872433157_582628942_n

 

 

Je kent me wel ja TOCH ik mag jou naam niet noemen noem mijn naam maar wat voor testen zie bewijs bij mijn stiefvader zijn uitgevoerd… Eind stand 14 jaar weg van me leven. Tot de volgende vergadering kijken of mijn broertje geschikt voor KADER want daar houd de rechter  van of basis in zijn opleiding ja TOCH jij kan goed schakelen als de man van (EX) schakelklas..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reacties zijn gesloten.