Leger des Heils zet nog meer geschut in om Stiefvader te laten zwijgen?

Breaking News van uit Jeugdzorg Nederland?

Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de waarheid staat

Beste lezers het gaat tot een top punt komen.
Reinier naar meer dan 10 jaar opgesloten zonder enige behandeling van de Rentray.

Waar was het leger die door UWV flink een tik uitgedeeld kreeg?
Mijn stiefzoon Reinier had het goed begrepen. Theo raak hem nooit meer aan. Vertrek Bro je hebt gelogen in de zin van god.
Mijn gevoelens als journalist was goed.
Bij welke sekte hoor jij?
Was jij werkzaam voor de politie?
Weet jij wat witte kleding betekend in de religie?

Reinier vond het niet zo leuk na mijn afwezigheid , dat je hem aanraakte? Je bent wat stil aan de overkant Bro.

Heb genoten van je video boodschap en zal daar zeker je behoorlijk MEE aan de tand voelen, maar dat kan jij toch wel hebben als pastoor.

leger des Heils

leger des Heils

Theo wie betaald jou in de zaak Reinier?

Wie krijg GELD en wij krijgen niks en doen al het werk.. Kan jij daar uitleg over geven?

Shame

Jeugdgevangenis Hunenberg

Jeugdgevangenis Hunenberg

Kamer van Reinier ? Waar was GOD Theo?

3105_381400915262946_1621002809_n

Geweldige foto Theo werp je lasso over de mistoestanden van het systeem . Of zijn er geen fouten gemaakt richting Reinier?

Je schildert mannen wel af of zij geen verantwoordelijkheid nemen voor hun kinderen? He Bro hoe kan jij dat weten als op 4 jaar jou vader is overleden.

Had jij  zoveel respect voor mij, als journalist dat ik wel in het leven stond om de mistoestanden aan de kaak te stellen.
Ben jij het met mijn eens dat de gemeente Purmerend, de wet overtreed om moeder zoals jij zie video (misbruik) maakt van haar gevoelens haar kind nooit buiten de deur zet. Jij als (EX) smeris wacht net zo lang dat de boel ploft om Reinier met valse verklaring zo lang mogelijk bij moeder te laten wonen.. Je moet je schamen kerel en hoop dat veel vrouwen in jou religie hun ogen openen wie jij werkelijk bent. ZCIZ Nieuws 2 2005[1]e kunnen via mijn website contact met me opnemen en zal hun als Jezus te woord staan.

Reactie_minister_Jeugd_en_Gezin_op_brief_over_Gesloten_jeugdzorg

Kinderen opgesloten door de William Schrikker Groep.

Ps mijn ex gaf je een – 10 voor je salsa uitvoering.. Zelfs ik verbeter je daar niet in ? vergeet niet witte kleding is altijd mooi.

Plaats delict ? Politie speelt verstoppertje nabestaande kan geen afscheid nemen om vader (Journalist) Compleet kapot te maken.

Plaats delict ? Politie speelt verstoppertje nabestaande kan geen afscheid nemen om vader (Journalist) Compleet kapot te maken.

Bloed sporen vrouw 47 jaar gedood door zoon 24 jaar

Bloed sporen vrouw 47 jaar gedood door zoon 24 jaar

Moord in Purmerend vrouw 47 jaar door zoon 24 jaar.

Moord in Purmerend vrouw 47 jaar door zoon 24 jaar.

0_3Y7SZpLqq3_z8b2TTy0YZYA4n89JGXpTiMU-ZxGoW6Gdj8I3SZxT90nXZSn6TijShgSPB4rZ3V8i

IMG-20131210-WA0005

Shame

Mijn zoon moest worden vernederd.

Ja want jullie geven mijn zeker handvatten wie is  Wolterink?

Mvr in witten pakken kunt u uitleg geven op de zwarte koffers wat de naam Wolterink betekend?

Wordt vervolgt.

Groep HOP Purmerend doet in maart mee met de gemeente raad verkiezingen stem op Andre Fleere om dit soort familie drama te kunnen voorkomen omdat instanties van onze belastingcentjes telkens falen

Reacties zijn gesloten.