School. Wil Journalist dwingen om plublicaties te verwijderen?

Beste Lezers:Journalist aan banden gelegd met kosten van 1400 euro door een rechter die deel uit maakt van kamer beheerder van nu Princes Beatrix. Wat ik ook ten laste aangaf maakte niet meer uit. Waarvan wel opnamen zijn gemaakt om aan de burger te laten zien hoe zo spel word gespeeld.

312169_543461412362811_318276830_n

Geweldige feest met veel informatie die nog even op de plank blijft liggen.
Dat is mijn wel 1400 euro waart omdat Reinier binnen kort iemand gaat dagvaarden van uit de schakelklas. De persoon weet wie hij is onder zijn naam te noemen.

Nu zijn de bewijzen rond om nog een keer te laten zien hoe kinderen worden geweigerd als zij niet de nio toets Purmerend maken. Mensen dit is niet verplicht en denk na wat uw kind aan doet.

252365_110687872433157_582628942_n

Nieuwe wet maakt dit niet meer mogelijk je zal kinderen aan moeten nemen , dat noemen wij winst voor 1400 Euro.

Slaap je nog wel met je geweten, als je zo laf bent om niet aanwezig te zijn. We noemen geen namen dus kan van elke school zijn ? Maar als ik signalen krijg uit bronnen dat een docent stond (zit) in zijn auto blowt , maak ik mijn als ouder toch behoorlijk zorg over mag dat ?

rentray

Beste lezers 14 jaar mede door een school heeft mijn stiefzoon gevangen gezeten door testen achter onze rug om. Wees scherp en volg uw kind op het voorgezet onderwijs.

rechter 1

Kinderen hebben een stem nodig als het om  rechtelijk macht gaat bij akte.

Reacties zijn gesloten.