Leger des Heils stuurt bericht.

Beste Lezers.

Het kan nog gekker een privé bericht van het leger?
Zo ga je lekker het weekend in als moeder richting een zalige (heilige) kerstmis?
Wat ik onder ogen kreeg spreekt boekdelen, de driehoek Leger des Heils Gemeente Purmerend en Mee proberen stiefvader geheel buiten de situatie te laten, omdat ik ook als Politicus en Journalist te scherp ben op hun falende beleid.Dat zal hun nooit van hun leven lukken.
Het leger stuurde een sms naar mijn ex, meneer had een steen zwaar op zijn maag?
Hij wist het niet meer als TBS (deskundige) vervelend vanaf Augustus loopt hij nu al vast?
Meneer heeft wel een oplossing?
Valkuil voor moeder om de sloten te veranderen en zo Reinier er in te luizen en de schuld vraag op moeder afschuiven zodat judas zijn handen in onschuld kan wassen TOCH.

Wie faalt hier nou dat Reinier niet een eigen woning kan krijgen , maar als je kinderen flink oprekt en als pedofiel ook te maken krijgt met het leger en de Gemeente Purmerend en MEE. Men wel meteen een Pedofiel direct kan plaatsen in de Citerstraat flat zonder enige probleem.

We houden de sms bericht nog even offline, om de reactie van het leger af te wachten. Want als je te hard schrijft dan kan je behoorlijk als politicus en als journalist worden bedreigt waar MEE en Gemeente Purmerend bij waren, die gewoon mee gaan om mijn te negeren. Tanja ik ga je noemen nu in mijn onderzoek.

Wat was jou beweging reden om na ons driehoek gesprek met Theo na te praten toen hij jou die opdracht gaf, ben jij bereid op schrift mijn het antwoord te geven wat jullie achter onze rug met elkaar hebben besproken?

Het bevreemd mij dat ik nu alles via derde moet vernemen wat achter mijn rug gebeurd. Word het jullie te heet onder je voeten dat er op alle vlakken is gefaald? Hoeveel overtredingen van af augustus hebben plaatst gevonden?

Het leger heeft nog altijd een openbare functie die betaald word door ons als burgers via het ministerie. Wij als Journalisten politicus heb het recht op vrije journalistiek het recht op artikel 10 EVRM lid 2  te controleren op hun bestuurlijke functioneren jegens de kinderen (volwassen) die te maken krijgen met zorg die betaald worden door de burgers. Waar gaat de centjes van ons PGB en AWBZ en belastingcentjes naar toe? Wie controleert jullie of het geld ook daadwerkelijk goed word gebruikt. Waarom krijgt moeder geen PGB of AWBZ voor de zorg die zij uitvoert? Tanja heeft moeder geen recht op vergoeding omdat zij 24 uur met de zorg van Reinier opgezadeld zit? Of is Reinier niet bestempeld in zijn Dossier vertel mij dat maar eens en probeer mij dan MEE te krijgen of moeder wel of niet hier voor in aanmerking komt. Verdiend dit niet om moeder hier een handje in te gaan helpen of houden jullie liever zelf het geld voor een gesprekje zonder resultaten een steen op je maag maar niks bereiken.

Nogmaals meneer zit met een steen in zijn maag. Hij kan niks doen alleen sloten veranderen om zo de rechten van Reinier af te pakken. He Bro voor jou de koude douche. Want jij faalt als leger aan alle kanten. Stop met je lul verhaal je had met je zwakke vrouwelijke collegae eerder bij de Rentray moeten ingrijpen. Was zij nog niet goed opgeleid om dit te kunnen bezien waar jij je nu in heb verwikkeld?

Jeugdgevangenis

Jeugdgevangenis

Vraag even aan je maatje of GROEP HOP mee doet met de Gemeente raad verkiezing en wie de politicus is?

Niet vragen of de moeder de sloten veranderd, doe je plicht als pedofielen een huis krijgen kan Reinier het ook. Bro je kan het….
Noem dat niet naar mijn dat dit een geheel andere kwestie is want je ziet hoe kinderen flink kunnen beschadigen. Die dan geen recht hebben op een eigen woning, laat je geweten spreken.

3105_381400915262946_1621002809_n

Reacties zijn gesloten.