Wat gaat jij de burgermeester vertellen de waarheid toch?

Een verslaggever heeft Dhr Fleere geïnterviewd. Onderstaand een verslag van dit interview.

“Het is stil op het Gemeentehuis.

Ik denk dat een Gemeentewerker helemaal gek wordt van zijn geweten?
Zou hij al een oplossing hebben om mijn (EX) vrouw weer in het leven te brengen?
Ik constateer dat deze Gemeentewerker druk bezig is zijn linken van het internet weg te werken.
Ik vraag mijn af waarom hij dat doet?
Hij is toch immers de medewerker van de Gemeente Purmerend?
Wat mijn betreft gaan jullie je baan kwijt raken.
Ik heb gesprekken opgenomen voor mijn eigen gespreksverslagen en constateer dat de medewerker van de Gemeente nu al ontkent het geen hij heeft gezegd.

Bloed aan je handen is niet meer uitwisbaar. Besef wat mijn andere zoon heeft moeten doormaken, toen ons werd verteld dat Reinier onder het bloed zat. De medewerker heeft alle signalen gekregen om te voorkomen dat mijn andere zoon dit moest mee maken, wat ik de medewerker zwaar aanreken. Als de burgervader deze medewerker niet per direct de laan uit stuurt dan zal ik de burgervader op de hoogte stellen van mijn gespreksverslagen, waardoor hij eveneens tot deze conclusie zal komen.
Wie gaat de moeder van mijn kinderen respecteren waar grove fouten zijn gemaakt.”

Reacties zijn gesloten.