Vandaag mijn ex kunnen zien?

Beste lezers

Vandaag vermelde de familie knuffels die nu zelfs familie tegen elkaar durven uit te spelen en totaal voorbij gaan dat de rechten bij de kinderen liggen. Schijnbaar geheime afspraken maken met de andere familie om de vader monddood te maken.
Vandaag zullen wij eisen van de familie knuffels dat de andere familie niet meer in kennis word gesteld om de welzijn van mijn kinderen veilig te stellen.
Geen spelletjes meer vandaag was voor mijn en mijn zoon duidelijk hoe de officier van Justitie MVR de vries die zeer goed bevriend is met mvr Woldrink en onze knuffelaars van de familie Rechercheur eerst aangeeft dat de kleding mag worden vrij gegeven en mvr de Vries hard rent naar het toilet en beslist foutje bedankt geen kleding naar de familie.

Wat een aanfluiting foutje knuffel politie maakt weer een foutje bij akte opgenomen.

Wij zien dat de moeder van mijn kinderen een gevecht heeft geleverd tegen dit beest. THEO gabber dreig mijn nog een keer met je manager die lid is van de top in justitie. Kom dan, dan kan ik mijn ex een plaats geven met jou criminelen gedachten, zoals die ook hebbende de medewerker van de Gemeente Purmerend Jeugdzorg vriendje Stichting Mee, Want deze MEE de werker denkt met MOORD dat je daar MEE weg kan komen.
MEE de werker  jij bent echt buiten je boekje gegaan hoe voel jij je nou om de ouders naar je poets medewerkers te verwijzen? Luister je hebt bloed aan je handen. Advies gooi je handdoek in de ring en verdwijn van het toneel. Want jij hebt politiek den Haag met je maatjes een politieke rel veroorzaakt. Jij met je maatjes hebben een politieke crisis veroorzaakt in de tweede kamer.

Ga naar je manager en trek het boetekleed aan en verlaat de organisatie? Je bent het verplicht samen met je maatjes die hebben gefaald. Ik heb vandaag Marlen gezien, zij die een DOODSTRIJD heeft moeten leveren in de keuken met het beest. Wat heeft zij een gevecht moeten leveren tegen haar eigen zoon. Zij is hier toe gedwongen en de bewijzen daarvan zijn er. Besef goed dat de kinderen door jullie fouten hun moeder kwijt zijn.

Groep Hop heeft uw stem nodig om in de gemeente raad te komen om de BOBO’S aan de tand te voelen mensen stem op ons en laten we zorgen dat JEUGDZORG wordt aangepakt voor hun mistoestanden,

dader moord op moeder

dader moord op moeder

Word vervolgd.

Reacties zijn gesloten.