Mistoestanden bij de Jeugdzorg Amsterdam

Doe mee met Gemeente Raad verkiezingen in maart om dit te voorkomen.
Kies Groep Hop in Purmerend.Jeugdzorg Amsterdam gaat gevecht aan om mijn andere kinderen ook kapot te maken bij akte?
Beste Lezers ze hebben mijn bedreigt met een melding richting mijn als vader?
Mensen en mijn aanhang is groot weten wat ik beteken voor mijn kinderen en hoe zielsveel van mijn houden.
Bent u als lezer bereid om uw signaal af te geven dat vader nu nadat zijn ex vrouw vermoord werd door het falen van alle instanties mijn proberen een melding in mijn schoenen te schuiven?
We zullen zien als ik dan 14 jaar dossier materiaal hier zal plaatsen en zeker op politiek niveau VVD direct hun biezen kunnen pakken omdat een moeder hier niet voor hoefde te sterven.

Jeugdzorg moet gaan witwassen om mijn als politicus en Journalist monddood  te maken.

Jeugdzorg durft dit te doen terwijl het onderzoek van Reinier, die zij als beest hebben opgevoed mijn schonen kinderen durven te benaderen?
Politie denk na, je bent bij ons thuis geweest maar je ziet dat vader zeer veel liefde geeft aan zijn kinderen en gescheiden te werk gaat.

Ben er klaar voor maar mijn kinderen gaan goed en recht op de wet op de openbaar bestuur zal ik er achter komen wie deze hufter melding heeft gemaakt.
Ga even naar school en vraag wie de vader is?

Bloed

MOORD\

respect de moeder die in augustus haar kinderen veilig heeft overgedragen.

Wie heeft gefaald in de moord van moeder kom dan?
Politiek Den Haag heeft een probleem moeder vermoord door instanties.

Word vervolgt.

Reacties zijn gesloten.