Stichting mee doet een nieuwe poging Deel twee?

Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de (dodelijke) waarheid staat?
Nu blijkt de naam te zijn veranderd in
Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam heet Jeugdbescherming!
Waarom de naam te veranderen, kleeft daar zoveel bloed aan mistoestanden?

Stichting Mee Amsterdam nodigde de nabestaande uit op het hoofdkantoor Amsterdam adres Derkindernstraat 10- 18 te Amsterdam?
Alleen al het woordje Kindernstraat werpt al vragen op.
De uitnodiging kwam van de heer van der Wal (directeursbestuurder van Mee) met de teammanager van Tanja die op een eenvoudige vraag geen antwoord wist en die luiden als volgt had ze dit kunnen voorkomen naar aanleiding van volledige bewijs als een deskundige van een instelling anoniem zonder Reinier te zien na aanleiding van dossier opbouw Reinier afwijst en men hem laat hangen bij moeder met de DOOD daar op volgend?
Tanja werkt nog bij Mee omdat haar Teammanager dacht dit wel met een sisser zou aflopen.
Dat is zeker niet geval als we de gesprekken in een transcriptie zullen gaan uitwerken en u als lezer zal bemerken dat er veel geld in bestuursleden vloeien en cliënten de DOOD te gemoed gaan.
Dhr van der Wal wij hebben uw gesprekken opgenomen om zo tot de waarheid te komen dat uw medewerker waar u verantwoordelijk voor bent haar boekje ter buiten is gegaan.

Wij gaan haar acties nu onderbouwen en u zult zien dat uw ketenpartners advies geven aan uw medewerker?
Waarom wacht zij zo lang om op hoger hand in te grijpen via haar teammanager?

Dhr van der Wal verwijst ons naar de klachtencommissie waar al een rechter in zit verweven hij beloofde de rest van de namen of is de de man wakker geschut? Geeft niet journalisten hebben geen problemen met open kaart bestuursleden hebben daar vaak meer last van..

Naar aanleiding van de aanmelding van Zoon Reinier voor een woonvoorziening bij Prinsenstichting kan ik u het volgende melden.
De Gedragsdeskundige heeft de aanwezig dossiergegevens van Reinier zorgvuldig bekeken en op grond daarvan helaas moeten concluderen dat Prinsenstichting geen passend woonvoorziening kan bieden die aansluit op de zorgvraag van Reinier.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel succes bij het vinden van passend hulpverlening.

Met vriendelijke groet

Ineke Sterk
Secretaresse.

Beste vrienden ik was niet in staat om jullie meer informatie te geven omdat wij zoveel aanvallen kregen van uit instanties die ik eerst moest goed begeleiden, dat heeft veel energie en geld gekost veel (echte) vrienden weten dat en ben hun ook dankbaar voor. Maar nu de tijd voor de waarheid.. Wat gaat er door u heen en heb ik het namelijk naar de Purmerenders die stemde op de stadspartij die dit soort clubjes vol duwen met subsidie waarvan de gedragsdeskundige net als de criminelen organisatie William schrikker groep de zelfde fout maakte van uit een rapport een analyse maken? Wie is deze gedragsdeskundige zonder Reinier te zien de moeder de DOOD in jaagt?
Was dit spelletje al voorbestemd om moeder steeds meer in de problemen te verkrijgen om zo een zorg melding via de Politie af te dwingen die hier moeder totaal niet in bescherming heeft genomen.
Vrienden ik laat het hier bij, het is duidelijk en ik kan alles onderbouwen wat er mis gegaan al moet ik gras vreten met hun advocaten die ze op mijn af sturen om mijn mond te snoeren zal nooit gebeuren..Maar ben wel veel geld kwijt geraakt in deze procedure.
Zes augustus 2014 ga ik kijken wie Marlen gaan steunen in de rechtszaal. Daaruit zal ik maatregel nemen en mijn aanpassen..

Naar aanleiding van de aanmelding van Zoon Reinier voor een woonvoorziening bij Prinsenstichting kan ik u het volgende melden.
De Gedragsdeskundige heeft de aanwezig dossiergegevens van Reinier zorgvuldig bekeken en op grond daarvan helaas moeten concluderen dat Prinsenstichting geen passend woonvoorziening kan bieden die aansluit op de zorgvraag van Reinier.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel succes bij het vinden van passend hulpverlening.

Met vriendelijke groet

Ineke Sterk
Secretaresse.

Beste lezers ik was niet in staat om jullie meer informatie te geven omdat wij zoveel aanvallen kregen van uit instanties die ik eerst moest goed begeleiden, dat heeft veel energie en geld gekost veel (echte) lezers weten dat en ben hun ook dankbaar voor. Maar nu de tijd voor de waarheid.. Wat gaat er door u heen en heb ik het namelijk naar de Purmerenders die stemde op de stadspartij die dit soort clubjes vol duwen met subsidie waarvan de gedragsdeskundige net als de criminelen organisatie William schrikker groep de zelfde fout maakte van uit een rapport een analyse maken? Wie is deze gedragsdeskundige zonder Reinier te zien de moeder de DOOD in jaagt?
Was dit spelletje al voorbestemd om moeder steeds meer in de problemen te verkrijgen om zo een zorg melding via de Politie af te dwingen die hier moeder totaal niet in bescherming heeft genomen.
lezers van Groep Hop Purmerend  ik laat het hier bij, het is duidelijk en ik kan alles onderbouwen wat er mis gegaan al moet ik gras vreten met hun advocaten die ze op mijn af sturen om mijn mond te snoeren zal nooit gebeuren..Maar ben wel veel geld kwijt geraakt in deze procedure.
Zes augustus 2014 ga ik kijken wie Marlen gaan steunen in de rechtszaal.

Moord

Stichting Prinsenstichtring Purmerend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanja heeft deze aanvraag namens MEE gedaan , wat was haar vervolg actie?

IBS

Leger des Heils vindt dit geen IBS maatregel waard?

 

 

 

 

 

 

 

 

Laat moeder maar stikken toch Tanja spreek jij nu in Amsterdam eindelijk de waarheid voor wij het voor jou doen je laatste kans.

 

shame on you

 

 

 

 

Had voorkomen kunnen worden

falen van een Gemeente medewerker van Purmerend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoe ver zit jou geweten , we wachten af om jou via het tuchtcollege  ter verantwoording te roepen na de uitspraak zes augustus 2014 om 13.30 uur iedereen is welkom om deze beerput waar te nemen die had voorkomen kunnen worden.

 

Reacties zijn gesloten.