OMA naait vader in de uitvaart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de (dodelijke) waarheid staat?
Nu blijkt de naam te zijn veranderd in
Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam heet Jeugdbescherming!
Waarom de naam te veranderen, kleeft daar zoveel bloed mistoestanden?

Deze OMA zeven jaar opgevangen in mijn huis.. De moeder van mijn kinderen had altijd respect voor haar moeder dat is vast gebakken in het cultuur.. Daar kan je als (blanke) niks tegen inbrengen dat moet je slikken en dat heb ik gedaan zeven jaar lang terwijl ik alleen was met de moeder van mijn kinderen andere geluiden naar boven kwamen.. Mijn (EX) schoonmoeder zat er niet armoedig bij zij had haar (ELITE) vriendjes goed om haar heen verzameld en gelukkig dat ik al het bewijs heb wie deze mensen zijn zelfs een rechter op hoog niveau waar zij voor werkte en ja als je eerst dreigt te worden uitgezet en via het bedrijf geholpen word hoe belangrijk je bent en onmisbaar bent om de pasta te koken, daarmee alsnog opeens uit de lucht vallend omdat het OM een fout heeft gemaakt alsnog een verblijfsvergunning krijgt en hiermee aan de slag kan dicht bij een kantoor waar haar dochter in dienst kon treden maar het veld moest ruimen voor zoontje Juan want die weg loopt en ondergetekende voor 10.000 euro gerand stond om hem binnen te hallen.. Ja ja jajajajajjajajaja deze Crinco (blanke) was de topper mama kreeg haar zoontje lief in Nederland.. Marlen Omidina kreeg te horen dat haar zoontje lief haar taken ging overnemen, dat schoot in het verkeerde keelgat van de moeder van mijn kinderen en zij solliciteren als supervisor Victoria Hotel te Amsterdam naast het kantoor waar zoontje lief de strijkwerkzaamheden Privé van de directie in zijn avond uren er nog even bij deed. wanneer zoontje lief niet kon zorgde de (pooier) dat de elite clubje alsnog tot hun trekken kwam via de moeder van mijn kinderen. Dit kan ik niet zomaar opschrijven hiervan tot de advocaat die mijn (ex) schoonmoeder heeft verdedigd en waar ik een rol in heb gespeeld heb ik als bewijs in handen. Wat ik hiermee wil bereiken is dat ik als blanke klaar heb gestaan namens mijn (ex) vrouw voor een beter leven voor de hele familie. De andere kant is dat gelukt.. “Ik dacht dat ik als (blanke) Die voor het karretje werd gespannen kon reken op een uitvaart die werd betaald door de (elite) gemeenschap die ook Marlen heeft gediend. Niks is hier van overgebleven.. Nu is het mijn tijd om eens de andere kant van het verhaal te belichten.. Laten wij wel wezen deze vrouw denkt mijn te slopen , maar zij kent mijn en er komt een tijd dat ik je ontmasker want het kan niet zo zijn dat jij je eigen kleinkinderen van je dochter de afgrond in brengt terwijl jij vermogen stuurde naar Cuba voor zoon lief voor zijn kinderen.. Hoe veel geld en pakketjes heb jij voor je zoon lief gestuurd voor zijn kinderen?????? Jij hebt onze klein kinderen Izaack Fleere en Roxanne Fleere met een schuld van 10.000 euro opgezadeld je moet je schamen terwijl jou miljoen elite vriendjes waar jij voor werkte rust had kunnen brengen voor mijn kinderen.. Heb nog vijf jaar te gaan om Roxanne naar Cuba te brengen en haar ritueel te laten volgen ik hoop dat ik het ga redden en anders hoop ik op een wonder via de TV.. Hoop dat je lekker slaapt en ben er niet vies van om alles openbaar te maken.. Jij bent begonnen met deze oorlog..

http://italiemagazine.nl/index.php?aid=1295

Gaan wij het nog niet over windmolens hebben die gaan drummen en altijd leuk is in een hotel Drummen Drummen Drummen. Wie jij denkt wel jij wie jij bent met je elite vrienden die jou kleinkinderen schadeloos had kunnen stellen en nu geen kant op kunnen schaam je OMA schaam je OMA jij verneukt mijn kinderen terwijl ik bewijs heb dat de moeder van mijn kinderen jou Juan jou zoontje wel zijn kinderen met zijn nu ( ex) die nu wel met zijn kids een lekker leven heeft met een stiefvader die niet zijn (ex) om het leven brengt. Luister Esperanza ik heb je zeven jaar opgevangen en ik was gek met je daarom vertrouwde ik jou dat ik er van uit ging dat alles werd betaald werd.. Jullie hebben mijn er in genaaid ten kosten van je kleinkinderen zij vergeven jou nooit wat jij ons hebt aangedaan. jij moet je schamen heel diep schamen… Maar ook jou kleinkinderen in Amerika haten jou een vader die zijn kinderen in de steek laat wat ben jij dan voor een oma …….

 

Reacties zijn gesloten.