Justitie faalt Kamer vragen?

Direct nieuws overzicht Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de (dodelijke) waarheid staat?
Nu blijkt de naam te zijn veranderd in
Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam heet Jeugdbescherming!
Waarom de naam te veranderen, kleeft daar zoveel bloed mistoestanden?

 

Jeroen Vermeulen magere Hein. Hier boven op foto, kwam ik tegen op het jongeren Loket, gaat hij mijn zoon ook tegen werken?

12003904_907033372699695_6304667511146948914_n

Deze meneer vermelde mijn dat hij de (deskundige) was op gebied van TBS en (justitie) ik mijn mond moest houden want hij was de (deskundige) man? Blackface heb een bericht voor je. EXIT donderstraal op en schaam je met je grote mond een moord op je geweten hebt ..  En een meisje van 21 bewaakster in Vucht werd neer gestoken met een geslepen tandenborstel door het beest Reinier Rivero Garcia. Zie hier op de foto.

Zij net de dood heeft ontlopen met veel geluk van GOD. Zie de film

Pak je biezen en verdwijn met je God anders zet de redactie nog wat filmpjes neer hoe jij vrouwen in je (kerk) behandeld bij akte..  Opzouten met je deskundigheid.. Of ga je Cipier benaderen die neer is gestoken en een bedrag mee krijgt om haar mond te houden? Het zal de tijd leren tot deze smerige beerput opengaat en God de mensen zal aanwijzen.

 

shame on you

 

img-20160921-wa0001

moederbeul

Word vervolgt en geloof mijn jij kan samen met Jeroen Vermeulen je koffers pakken bloed aan je handen…

bloed-aan-je-handen

Reacties zijn gesloten.