Rechtbank Den Bosch vier november 2016

Direct nieuws overzicht Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de (dodelijke) waarheid staat?
Nu blijkt de naam te zijn veranderd in
Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam heet Jeugdbescherming!
Waarom de naam te veranderen, kleeft daar zoveel bloed mistoestanden?

Beste lezers eindelijk thuis naar een zware dag die begon met vroeg op staan. Dochter naar school gebracht en blijft slapen bij haar hartsvriendin dus dat geregeld. om 10.00 uur samen met mijn maatje naar de rechtbank Den Bosch daar aangekomen natuurlijk veel te vroeg.. Tijd om even een lunchroom in te gaan zie de foto eerder geplaatst lekker (traditie) gegeten Bossche bol.

bosebollen

Toeval bestaat niet zegt men wel eens en blijkt hier ook zeker het geval te zijn. Hier werden wij niet alleen heerlijk voorzien maar ook van Cubaanse muziek.. Toeval nee kan toch niet waar zijn? Wij genoten van de muziek en het zonnetje ging heerlijk schijnen toeval? Nee kan toch niet? Na ongeveer een half uur komen er twee vrouwen binnen stappen en zoeken een plaats die nog genoeg aanwezig waren, maar zij kozen er voor om naast ons te komen zitten. Een iets oudere vrouw en een vrouw geschatte leeftijd tussen de 20 en 25 jaar? Nee het zal toch niet.. Toeval bestaat toch niet? De dames raken in gesprek en wij vangen het woordje geslepen tandenborstel op? Kijk mijn maatje aan, zo van dit kan toch niet waar zijn dit is de vrouw die door het beest gestoken is..

Beest

Moordenaar van zijn moeder 06-01-2014

Onze gevoelens werden bekrachtig en bleek zo te zijn. Toeval bestaat toch niet op zo een dag? Keek er een mee van uit de Hemel? Wij denken van wel, de signalen werden duidelijker. Heb met slachtoffer een gesprek gehad en dat was bevredigend..Mijn maatje en ik verlieten de lunchroom richting de rechtbank Den Bosch om de zaak bij te wonen.. Een maal binnen zagen wij veel pakketpolitie lopen zal het toch zo zijn dat hij komt opdagen? Merk dat het mijn aan grijpt en mijn maatje ziet dat ook aan mijn.. Eindelijk naar binnen het slachtoffer lacht naar ons en merk dat wij daar niet voor niks zitten. Mijn maatje en ik zijn bewust twee rijen naar achter gegaan uit veiligheid…Zo dichtbij nu komt het er op aan kan ik de stap maken.. De rechtszitting begint en niet te geloven het beest flikt het weer om een afstand verklaring te teken en komt weer niet opdagen.. Toeval? Krijgt het beest weer voor elkaar om er zo makkelijk er van af te komen? NEE de officier de Pitbull, laat dit niet over haar kant gaan en verzoekt de zaak aan te houden zodat het beest desnoods (gedwongen) in zijn onderbroek,” als het moet word afgevoerd,” naar de volgende rechtszitting. Toeval nee dat bestaat niet een signaal dat het beest voor zijn daden in de rechtbank zal boeten en de nabestaande een keer een blik kunnen geven wat ons is aangedaan. Volgens de officier was er meer aan de hand dan alleen steek met een tandenborstel.

tandenborstel3

Het is nog afwachten wat wij te horen krijgen.. Toeval? Nee ging met lood in mijn schoenen naar de zitting maar ben op zandalen terug gekomen en heb mijn loden schoenen achter gelaten. Conclusie de zaak wordt aangehouden en het beest moet verschijnen.. Marlen Omidina dit was geen toeval mia amor. Terug in de trein rustig met mijn maatje de zaak doorgenomen en gaf ons een goed gevoel hij komt hier niet makkelijk mee weg..

 

Reacties zijn gesloten.