D day..Rechtbank Den Bosch twaalf december 2016..

Direct nieuws overzicht Dhr. xxx Teammanager Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam (BJAA) heeft namens de directie van Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam een brief laten uitgaan. We vragen dan aan de Teammanager, zonder nog even inhoudelijk op de brief in te gaan of hij volledig achter de (dodelijke) waarheid staat?
Nu blijkt de naam te zijn veranderd in
Bureau Jeugdzorg Agglomeratie Amsterdam heet Jeugdbescherming!
Waarom de naam te veranderen, kleeft daar zoveel bloed mistoestanden?

Rechtszitting op twaalf december 2016 was een belangrijke zitting zowel voor de bewaakster die neergestoken werd tijdens haar uitvoering van haar werk, als voor de nabestaande (EX) stiefvader die in Alkmaar niet de kans kreeg om het beest toe te spreken wat hij heeft uitgericht om zijn moeder met 32 messteken om het leven te brengen en de gaskranen opendraaide om haar ook nog eens op te blazen..

|

w380.7f1d2_69253b704652f0ff611fe69fa5a12623

moord op Gouwzeestraat 162 namens de initiaties gemeente Purmerend.

De spanning was voelbaar en hoe ging de verdachten zich gedragen als hij oog in oog kwam te staan met zijn (EX) stiefvader die hem door en door kent..
Rechtbank opent zijn deuren Pakketpolitie aanwezig met de bode die nog de laatste handeling verricht door kannen met water neer te zetten zowel voor de verdachten als voor de meervoudige raadkamer..
Stiefvader loopt naar binnen en komt zeer dicht in de buurt van de verdachten, hij word tegen gehouden door de bode die verzoekt vier banken vrij te houden en plaats te nemen op de vijfde bank.. Stiefvader zit recht achter de verdachte Reinier Rivero Garcia die nog geen weet heeft wie plaats heeft genomen in de rechtbank.. De redactie kreeg dan ook beeldmateriaal aangereikt via anonieme bron die dit zowel in beeld als geluid heeft opgenomen om te laten zien dat als je gedraagt als een beest je zo gek opstelt als een deur, men medelijden gaat krijgen zelfs vraagt of het wel goed met je gaat?? De verdachte bepaalde de rechtszitting stond al een keer agressief op en keek toen volop in de tribune en merkte toen dat zijn (ex) stiefvader achter hem zat.. Zijn ogen vertelde genoeg er zat geen gevoel meer in.. De rechtbank was milt en gaf hem een uitweg dat hij wel het slachtoffer verhaal moest aanhoren.. De verdachten had daar totaal geen zin in en werd onrustig om toch zo snel mogelijk de rechtbank te verlaten..
Na de verklaring van het slachtoffer gehoord te hebben staat zie foto hij meteen op om als een Haas de rechtbank te verlaten.. (EX) stiefvader geeft hem nog wat Spaanse worden mee waarom de verdachten met nog net geen schuim op zijn mond helemaal uit zijn dak gaat en stiefvader toe schreeuwt kom dan kom dan .. de rest van de woorden geven wij hem cadeau anders is het dreigen van .. De rechtbank had genoeg gezien.. Twee keer dreigend overkomen is genoeg voor de rechtbank om tot hun strafmaat te komen.. Het kan zelf zo zijn dat de rechtbank de straf hoger uit spreek als het Om eist.

reinier-rechtbank-foto-2_li

De verdachte verklaarde dat het slachtoffer steeds in zijn oor verluisterde je moeder en hij vond dat zij geen respect toonde voor zijn moeder en dat gaf hem de rechtvaardigheid om de bewaakster neer te steken desnoods tot de DOOD er op volgde door snel ingrijpen van haar collega’s konden zij binnen acht seconden Reinier Rivero Garcia letterlijk van haar aftrappen en zo haar leven redden.
Bij (EX) stiefvader kwam net niet het stoom uit zijn oren .. Na zijn zeggen het Beest die probeert een bewaakster om het leven te brengen omdat zij geen respect had voor zijn moeder?

Nu heeft de redactie wat foto’s toen het beest bij zijn moeder woonden over respect gesproken?

 

 

 

 

Jeugdzorg faalt

Moord purmerend

Wat voor respect heb je dan als je bloed eigen moeder met 32 messteken om het leven brengt, de gaskranen opendraait om je bloed eigen moeder op te blazen.. Haar hele huis hebt verbouwd en zij moet vluchten uit angst? Waar praat Reinier Rivero Garcia over die totaal geen inzicht heeft in zijn zieke geest en beschermd moet worden tegen zijn zelf en de gemeenschap.

De redactie vraagt zich af hoelang de instanties het nog volhouden om de verantwoordelijke met een rode kaart naar huis te sturen wegens plichtverzuim omdat er verklaring zijn afgelegd bij de RC dat men wist dat het mis zou gaan..

 

Misschien had (EX) stiefvader een staatslot moeten komen want alles wat hij voorspelde kwam uit en is geen speld tussen te krijgen… Waarom werd er niet naar hem geluisterd en hiermee de moord van moeder Marlen Garcia Cepero had kunnen voorkomen..

Hier is duidelijk te horen hoe Jeroen Vermeulen en Theo Palatta flink hebben gefaald.. Hun arrogantie kosten bijna nog een bewaakster haar leven in Vucht. Gaat Justitie nu maatregelen nemen om deze personen hun bevoegdheden af te nemen en begeleid naar het vakken vullen van Albert Hein.. Dit soort mensen wisten dat het gevaarlijk was en men wist dat het verkeerd zou aflopen.. Iedereen weet dat je in het bedrijfsleven meteen EXIT bent en je koffers kan pakken.. Word de Gemeente Purmerend gegijzeld door Jeroen Vermeulen om hem niet de laan uit te sturen..

0_3y7szplqq3_z8b2tty0yzya4n89jgxptimu-zxgow6gdj8i3szxt90nxzsn6tijshgspb4rz3v8i

De redactie heeft nog veel informatie die het schaamrood op hun kaken brengt gezien nu de rechtszaak is geweest in Den Bosch..

De redactie heeft via FB de gevoelens zoals de nabestaande het beleefde in de rechtbank..

Aan mijn FB vrienden die mijn vandaag een warm hart toe droegen.
Het was zwaar het hele weekend heb ik er naar toe geleefd en mijn geestelijk voorbereid.
Dan breekt de maandag ochtend aan en bereid mijn voor op de reis naar Rechtbank Den Bosch met mijn beste maatje..
De trein doet mijn goed het maakt mijn rustig en geeft ontspanning, maar ook voel ik in mijn lichaam de spanning.. “Ik ga het beest zien hoe zal ik reageren hoe ga ik er mee om.. Lieve woorden kreeg ik mee van mijn vrienden en ondersteuning.. Maar helaas zag ik niet iedereen die zou komen, dat kan gebeuren.. Toch was er wel media in de zaal>> Zie het volgende bericht en wat morgen nog gaat komen… http://www.crimesite.nl/om-eist-7-jaar-stekende-gevangene/ . Bij binnen komst zit het beest recht voor mijn en gaan samen naar binnen met het slachtoffer die als bewaakster is neergestoken door het beest. Wij zaten in het midden en zij zat met een groepje mensen links van het beest.. Achter zat nog mensen die ik niet kon thuis brengen.. Het beest draait zich met zijn hoofd links om naar de bewaakster en zoek wie er op de tribune plaats heeft genomen, zeker weten dat hij mijn heeft gadegeslagen… Zo gek als een deur is het beest niet, .. Hij heeft zich goed aangekleed en goed verzorgt.. Het beest probeert indruk te maken op de meervoudige raadkamer.. De officier Mvr. Mr. J.M.Kramer begint met haar requisitoir hier word ook Marlen Omidina in genoemd en merk dat ik hier van binnen word geraakt. Van binnen uit moet ik sterk zijn om niet reageren en het risico te lopen dat ik met een rode kaart de rechtbank moet verlaten.. Mijn gevoelens beheers ik en kan mijn herpakken om rustig te luisteren.. Het beest weet dat ik achter hem zit , wie kent hem beter als ik.. Het beest word onrustig en wil de rechtbank ontvluchten als een laffe hond weg van de confrontatie.. Mijn kansen worden opgebouwd en merk dat hij zijn controle gaat verliezen , kwestie van tijd en hij zal ploffen.. Mijn gevoelens werden werkelijkheid hij verliest zijn controle en staat op met een doodblik om de rechtbank te ontvluchten, maar waar naar toe? Pakketpolitie snellen toe naar het beest en de rechtbank bevalt hem om toch weer plaats te nemen.. Mijn gevoel was positief hij heeft zichtbaar last van mijn Marlen Omidina is zeker sterk aanwezig en voel dat ik hem het nodig moet mee geven als hij de taxi van Justitie in gaat stappen en als het aan het OM licht wegrot in zijn betonnen huisvesting.. Het beest probeert het slim te spelen om zo snel mogelijk naar het TBS systeem te werken en wilden nergens mee werken in vooronderzoeken , maar wel als hij in de TBS kliniek zit om zo de hulpverleners weer om de tuin te lijden en richting zijn vrijheid te gaan terwijl zijn advocaat niks inbracht zelfs niet de schadevergoeding die het slachtoffer toe gewezen kreeg van de rechtbank, was een bittere pil die ik moest slikken zo makkelijk ging het.. Dan flits er wel even door je gedachten heen 10.000 euro schuld die in mijn schoenen zijn geschoven door Marlen haar moeder die mijn als gezin en vooral haar kleinkinderen voor drie jaar genaaid heeft en creatief moet zijn om het nog gezellig te kunnen maken. Zelfs mensen achter je rug dit ook niet gunnen.. Heel kort hier over OMA heeft haar straf ondergaan zij zal niet meer lang te leven hebben het lot heeft bepaald. Terug in de rechtbank het beest word meer en meer onrustig en de rechtbank trekt zich terug om te beraden of het beest eerdere de Arena te verlaten? Vreemd ik zou nooit toegeven desnoods met twaalf man pakketpolitie om hem heen zitten ,maar blijven zal hij.
De rechtbank komt terug en geeft aan dat hij de verklaring van het slachtoffer moet aanhoren.. Steek in mijn lichaam zij mag haar gevoelens kwijt in de rechtbank , het beest kon wegvluchten in Rechtbank Alkmaar en ik kon met mijn kinderen niet onze gevoelens kwijt tegen het beest… Spreekt men hier van klasse justitie omdat een medewerker van Justitie was neergestoken? Eigen volk eerst dan kan de officier zich wel inzetten voor Moord? Marlen was maar een moeder die haar kind in de steek had gelaten? Mijn bloed gaat naar het kookpunt en nu ga je een stap te ver over een moeder die alles maar dan ook alles voor haar kinderen over had.. De batterij word geladen.. Het beest word meer en meer onrustig en krijgt vrijaf na het slachtoffer Pleidooi om de zaal te verlaten, hij staat op en kijkt mijn aan en mijn batterij gaat ontladen drie zinnen in het Spaans waren nodig in het perfecte Cubaans om het beest uit zijn bol te laten gaan.. Maar dan krijgt dit muisje een staartje het slachtoffer roept van uit de zaal… ????? Hier was ik al bang voor dat dit zou gebeuren? WTF chick jou gevoelens zijn erg maar onze gevoelens tellen ook mee en wie ben jij om met mijn gevoelens te bemoeien en te pokeren om via de officier van Justitie mijn proberen uit de Arena te verwijderen? Mijn antwoord richting haar was dat zij niet de enige was met gevoelens en wij als nabestaande de moeder van mijn kinderen niet meer terug krijgen door een beest die als hij de kans had gehad jou ook richting de Hemelpoorten had gebracht.. Rechtbank grijpt niet in en ik verontschuldig mijn voor mijn reactie.. De eis van het OM is zeven jaar plus wat er openstaat van Marlen met TBS dwangverpleging.. Als je gestraft moet worden dan kan je beter in Nederland worden bestraft.. Wij lopen naar buiten en komen in gesprek met een journalist die mijn wat vragen stelt wat ik nou precies op zijn Cubaans tegen hem zij…Door de spanning was ik dit vergeten.. De advocaat van het beest komt op mijn aflopen en stelt haar voor en geeft toe dat het beest zieker dan ziek is , nu begrijp ik haar slappe pleidooi immers is het beter als je hond zo ziek is hem uit zijn lijden te verlossen en hem vredig in te laten slapen.. Zij was ook benieuwd wat ik nou in het Cubaans tegen hem vertelde namens zijn lieve moeder Marlen. Vreemd een advocaat die geen Spaans begrijpt terwijl het een wereldtaal is..Mijn geheugen liet mijn weer in de steek. Dan komt de Officier van Justitie Mvr Mr. J.M Kramer voorbij en heb mijn naar haar verontschuldigt voor de emoties, zij begreept het wel , maar stond op het punt met een rode kaart mijn de rechtbank uit te sturen en hield haar kaarten opzak en werd afgedaan met een waarschuwing.. Het siert het OM dat men rekening heeft gehouden met de gevoelens van de familie. Mijn laatste troefkaart werd ingezet en zal de toekomst uitwijzen al was ook de officier nieuwsgierig wat ik op zijn Cubaans zij tegen het beest die alle kanten op flipte en dreigend naar mijn uiten kom dan kom dan, mijn glimlach was groot je zit er doorheen daar hoef ik je armpje niet voor te breken.. Hasta La Victoria Siempre Comandante André Fleeré.. Tijd voor mijn ontspanning..

 

 

 

 

Reacties zijn gesloten.